سخن یار
1398/6/27 چهارشنبه
رهبر انقلاب در جلسه‌ درس خارج فقه:
رهبر انقلاب در جلسه‌ درس خارج فقه:

.

1-چنانچه آمریکا حرف خود را پس گرفت و توبه کرد و به معاهده‌ی هسته‌ای که آن را نقض کرده است، بازگشت، آن‌وقت در جمع کشورهای عضو معاهده که شرکت و با ایران صحبت میکنند، آمریکا هم میتواند شرکت کند، اما در غیر این‌صورت هیچ مذاکره‌ای در هیچ سطحی بین مسئولان جمهوری اسلامی و آمریکایی‌ها اتفاق نخواهد افتاد، نه در نیویورک و نه غیر آن.

2-این حرف را که هدف آمریکا از مذاکره، تحمیل است قبلاً بنده میگفتم اما آنها این‌قدر گستاخ شده‌اند که امروز این واقعیت را خودشان هم به زبان می‌آورند/ مقصود اینها از مذاکره این است که یک چیزی بگویند شما آن را قبول کنیدخیلی خب بروند با آن کسانی که به عنوان گاو شیرده آنها عمل میکنند. جمهوری اسلامی، جمهوریِ مؤمنین، جمهوری مسلمینِ لله و جمهوری عزت است.

3-آن طوری که به بنده گزارش کردند و با آنچه خودمان مشاهده کردیم در تلویزیون یا بیرون از تلویزیون، نشان میداد که امسال جلسات بحمدالله خیلی پُررونق بود/این همه تبلیغاتی که دارد علیه مقدّسات انجام میگیرد، می‌بینید که وقتی محرّم فرا میرسد، امواج عظیم مردمی به سمت خیمه‌ی حسین‌بن‌علی (علیه السّلام) حرکت میکنند؛ جوانها، همانهایی که آماج حملات دشمنند هم بیشترند این نشان‌دهنده‌ی این است که ملّت ما در زیر خیمه‌ی حسین‌بن‌علی (علیه السّلام) یک راهی را دارد ادامه میدهد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر