اخبار
1401/10/27 سه‌شنبه
به مناسبت میلاد خانم فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام مادر و زن
با حضور خانم دکتر معین الدینی ریاست دانشگاه پیام نور استان کرمان از بانوان دانشگاه پیام نور مرکز کرمان و ستاد استان تجلیل شد .

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها و تجلیل از بانوان مرکز کرمان و ستاد استان با حضور خانم دکتر معین الدینی  ریاست دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزارشد.

دراین مراسم خانم دکتر معین الدینی سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان با اشاره مقام حضرت زهرا (س) وشکر نعمت های خداوند اظهار داشت:از میان همه نعمت ها یی که خداوند به ما داده است،خداوند  فقط وتنها از یک‌نعمت به عنوان خیر کثیر نام برده است وآن هم کوثر است.

وی با اشاره صفات حضرت زهرا (س) افزود: در قرآن کریم در سوره قدر می خوانیم که شب قدر از هزار شب برتر است وخداوند در سوره کوثر صفات حضرت زهرا را بیان کرده است که فضیلت حضرت فاطمه  زهرا(س) از شب قدر بالاتر است.

خانم دکتر معین الدینی خاطرنشان کرد:خداوند در سوره کوثر به پیامبر (ص) فرمود ما به تو خیر کثیر داده ایم  واین خیر کثیر همواره در حال انتشار است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان گفت: زنان  در جامعه اسلامی نمونه ایی از حضرت زهرا (س)هستند وباید حضرت فاطمه زهرا (س) را در زندگی  الگوی  خود قرار دهیم .

همچنین در این مراسم خانم دکتر حسینی عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به صفات و ویژگیهای فاطمه زهرا (س) وجایگاه زن گفت:امروز شاه کلید همه مهارتهای عاطفی محبت است وهمه کارهای خود را خالص کنید وعملمان خدایی باشد ودر زندگی وتربیت فرزند از حضرت زهرا (س) الگو بگیریم.

در این مراسم در راستای ترویج فرزند آوری و جوانی جمعیت از بانوان دارای سه فرزند و همچنین مادران صاحب فرزند در سال ۱۴۰۱ و به قید قرعه از بانوانی که نام آنها از القاب حضرت زهرا بود تجلیل شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر